Reviews from Ishi Schiedam

Recent reviews

5.0
Visser
31 March 2025

Het was er lekker, de rijst had een goede structuur lekker mals!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Whitney
25 March 2025

Ons eten is gewoon bezorgd bij iemand anders. Deze persoon wilde het niet. Maar volgend de bezorgster mocht ze het hebben,want het was toch al door iemand betaald. Gelukkig heeft deze mevrouw ons gebeld en konden we het bij haar ophalen. BIZAR! Bij opmerkingen had ik ook aangegeven dat zij mij konden bellen als ze het niet konden vinden.

M.
17 March 2025

De pokebowl was lekker, maar het was erg weinig. Ik zat niet vol. Ik vond het daarom niet het geld waard.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin Ras
11 March 2025

Netjes optijd en Super vers

Chrissy van Drunen
8 March 2025
S van de M
5 March 2025

Super lekkere crunchy box! Heerlijke smaak en heel vers.

Martine
24 February 2025

Goede kwaliteit, snelle afhandeling vd bestelling en fijne service

Tineke
22 February 2025

Heerlijke pokebowl en sushi! Mede door de perfecte sushi rijst.

Michael
18 February 2025

De sushi was echt heerlijk. Wel jammer dat de gehele inhoud van de sushi schotel door elkaar, ingedeukt in de doos lag. Maar goed dat deed niets af aan het heerlijke eten.

Dennis
15 February 2025

De bestelling kwam in eerste instantie een uur te laat. Toen het vervolgens bezorgd werd, bleek het de verkeerde sushi box te zijn en hebben we nog 40 minuten extra moeten wachten op de goeie bestelling. Vervolgens wordt er nergens excuses aangeboden en wordt er bij de nabezorging niet eens gedacht aan een goedmakertje. Verre van goed meegedacht met de klant dus! Veel ruimte voor verbetering qua klantbeleving wat mij betreft.

Corrie Ooijkaas
13 February 2025

Heb anderhalf uur op mijn pokebol gewacht en ik woon op nog geen 5 minuten afstand 2 x gebeldven werd gezegd de bezorger is onderweg Beetje jammer

Anoniem
10 February 2025
Kim Antonissen
9 February 2025

Zoals altijd weer heerlijke verse sushi en op de aangegeven tijd bezorgd. Leuk dat er zo nu en dan een gerechtje van het huis wordt gegeven

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nancy
25 January 2025
Michel
25 January 2025

De rijst is heel klef en compact en de sushi rollen vallen uit elkaar.(een aantal)

Anne-Marie 🦋
24 January 2025

Kwalitatief echt heeeerlijke sushi! Beste in deze regio

Leermakers
20 January 2025
David
19 January 2025

Ik moet zeggen dat ik hier altijd heel erg lekker gegeten heb en nog nooit klachten heb gehad. Maar deze keer was de avocado echt enorm hard, deze had niet geserveerd mogen worden. Het was net alsof je op steen aan het kauwen was. Deze hebben wij er uit moeten halen bij alle sushi.

Mattijs
13 January 2025

Op tijd geleverd, erg smakelijk en voor herhaling vatbaar!

Alex Overheul
12 January 2025
Belinda
11 January 2025
Charmainne
10 January 2025

Er was bijna geen zalm.. die moest je eigenlijk zowat zoeken. En qua groente is het ook andere dan vroeger.. dat was erg jammer.. we vonden het bij jullie altijd de lekkerste..

Mert
3 January 2025
An Vd Berg
3 January 2025

Het eten is altijd lekker en netjes verpakt Alleen meer dam 2 uur gewacht op bezorging dat vind ik echt te lang

Lenie bot van waas
1 January 2025

Als je een bestelling doe van 130 euro en het komt meer dan een uur telaat ,vindt ik dat toch een minpuntje.

Marten Gorter
29 December 2024

Heerlokl gegeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tezol
27 December 2024
Joke
24 December 2024

Super op tijd en heerlijk eten.

Jane
22 December 2024

Helaas 45 minuten te laat bezorgd, maar kregen wel gratis loempia’s

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

F
22 December 2024

Ik vond het gisteren voor het eerst niet lekker, en superlang gewacht

Wendy
20 December 2024

Heerlijk eten en altijd iets extra’s erbij. Top

Romy
19 December 2024

2,5 uur gewacht op mijn bestelling. Jammer dat er niet gebeld werd om te zeggen dat het langer ging duren dan er aangegeven stond. 2 keer zelf gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef, waarop gezegd werd dat het ‘zo de deur uit gaat’. De warme gerechten waren ijskoud geworden. Ook het idee dat de vis niet vers was. Gelijk buikkrampen na het eten.

Mert
15 December 2024

Top sushi en top service

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Zorgcentrum eigen kracht
4 December 2024

Top!

A. de Schepper
27 November 2024

Heerlijke sushi. Zeer vers. Veel voor een hele goed prijs . Snelle bezorging.

Latif Yildiz
23 November 2024

Ik weet niet meer wie mijn bezorger was maar ik voelde me zo schuldig dat ik had gebeld terwijl het aan het regenen was en ik heb uit schuldgevoel al mijn muntjes samen opgeraapt en zelfs dat vond ik te weinig, ik hoop dat jullie weten wat voor kanjer hij is.

José
18 November 2024
Henny Leemans
17 November 2024

Heerlijke sushi en goede service

Erik
31 October 2024

Naar mijn gevoel was de vorige keer lekkerder, maar dat is al een tijd geleden. Desalniettemin was de sushibox weer erg lekker! Bestelling ruim twee uur van te voren gedaan (voor 18:00 besteld om om 20:00 bezorgd te worden), kwam de bestelling alsnog zo'n 20 minuten laten. Al met al gewoon een prima cijfer en ik zal er ook zeker vaker bestellen :)

Nihat Ulusoy
30 October 2024

Sushi was heerlijk, lekker vers en goede smaak. Ook is het precies op tijd geleverd zoals aangegeven in de bevestiging.

Danielle van gerven
27 October 2024

Lekker,vers en snel

Gonny Hagen
26 October 2024

Het was weer heerlijk!!!!!!

Nijs
23 October 2024
Henny Leemans
20 October 2024

Echt hele lekkere sushi en een vriendelijke bediening

Samantha
19 October 2024

Jammer dat jullie de gefrituurde kip hebben veranderd, de oude was veel lekkerder. Verder was alles prima.

L
13 October 2024

Heerlijke sushi en vriendelijk personeel 😄🍱

Danielle van gerven
12 October 2024

Lekker eten,en zeer snel bezorgd

Sylvia Van Kempen
12 October 2024

Heerlijke kip pokebowl

Whitney
11 October 2024

Heerlijke pokebowl. Zeker nog een keer bestellen.

Michael
7 October 2024

Bestelling was niet compleet. Dit lag niet aan de bezorger. Wel lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Miriam Redeke
1 October 2024

Was prima in orde. En een bijdrage van € 0,15 voor de kunststof bakjes waarin sommige ingrediënten waren verpakt vind ik prima. Maar ik vraag me wel af waarom ik € 0,25 moet betalen voor een 'plastic tas' als de bestelling bezorgd wordt in een papieren tas.

Mischa keemink
30 September 2024

goed en lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bri
29 September 2024

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Super!👌🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Miranda
26 September 2024

Ik had 2 poké bowls besteld. Bij beide gerechten moest 1 ingrediënt vervangen worden door een ander ingrediënt. Bij beide bowls waren dit verschillende ingrediënten die vervangen moesten worden. Echter, waren bij alle twee de poké bowls dezelfde ingrediënten vervangen. Bovendien zat er geen avocado in de bowls, maar wortel, terwijl in de omschrijving stond dat er avocado in zou moeten zitten. Al met al was de bowl wel lekker, maar helaas niet wat we besteld hadden.

Heleen
12 September 2024
Miranda
9 September 2024

Bestelling stond al netjes en tijdig klaar. We hebben genoten, het was weer heerlijk!

Lisa Wieriks
5 September 2024

Super lekker eten en drinken :)

Nikki
4 September 2024
De koning
29 August 2024

Sushi was weer heerlijk

Van Doorn
28 August 2024

Iets minder heerlijk dan de laatste keer, maar misschien toen “ beter gekozen”………..Verder was alles prima in orde met afhaaltijd, vriendelijke “ bediening”! Tot ziens!

Cansu
28 August 2024
D Bakkeren
25 August 2024

Helaas klopte de bestelling niet helemaal. We hadden besteld: 1 zalmpokebowl met wasabi mayo en extra zalm 1 zalmpokebowl met mayo zonder wortel en wakame 1 premium pokebowl we hebben gekregen: 1 zalmpokebowl met wasabi mayo zonder wortel en wakame 1 zalmpokebowl met mayo met extra wasabi mayo (geen extra zalm) 1 premium pokebowl Verder was het weer heerlijk, hoor en konden we dankzij de extra wasabimayo het oplossen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Loes
23 August 2024

Het eten was heerlijk..vind het alleen jammer dat er geen stokjes en soyasaus meer bij zit..

Willem van rijswijk
16 August 2024

De sushi was goed en lekker en de bezorging was ook prima

M
14 August 2024

Netjes afgeleverd rond de gemelde tijd (had zo snel mogelijk gekozen). De Poke bowls waren lekker en ook de kip crunchie sushi is aan te raden!

Erkan
14 August 2024

Altijd lekkere sushi en pokebowl bij Ishi

Celia
7 August 2024

Echt lekkere sushi! Van tevoren besteld met gewenste bezorgtijd en het was op tijd bezorgd!

Tatjana
3 August 2024

Te lang geduurd, uiteindelijk krijg ik mini loempia's gratis bij me bestelling, het eten was heerlijk

Kevin
3 August 2024

Zoals altijd weer prima! Tevens gratis loempia’s gekregen!

Henny Leemans
25 July 2024

Deze keer het premium pakket sushi besteld, voor herhaling vatbaar! Heel vers en erg lekker.

Elly Boxma-Ebben
24 July 2024

Bestelling precies op tijd bezorgd en hebben heerlijk gegeten!

Pat Hak
21 July 2024

Bezorgtijden 19.25 kwamen uiteindelijk 19.55 Totaal 1,5 uur na de bestelling geplaatst is, beetje jammer, eten was goed..

Van Piepen
20 July 2024
Saskia Kik
18 July 2024

Precies op tijd klaar, en super lekker en vers

Claudia
18 July 2024

Vondt het gistere echt niet netjes ons eten zo om 17.55 kome en we kregen het pas 18.30 En als je dan belt om te vragen waar het blijft ja uhhh de bezorgen is onder weg Wr bestellen dan ook echt even niks meer Als je meer dan een half uur op je eten moet letten em ze doen onaardig aan de telefoon als je wat vraagt ben ik er ook klaar mee

D
10 July 2024

Snel geleverd. Alles weer heerlijk. 1 minpuntje: de paling van de unagi nigiri was echt te dun. Kan gebeuren. Maar verder alles heel lekker.

Zand
4 July 2024

Altijd lekker en mijn vraag om een ingrediënt weg te laten, hebben ze helemaal goed gehonoreerd. Top!

Marije
3 July 2024

Het was weer heerlijk en mooi op tijd. Netjes verpakt.

Richard
16 June 2024

Eten was weer gewoon prima, gevraagde levertijd werd ruim overschreden maar er was voetbal en het was vaderdag.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ted Greten
16 June 2024

Eten was heerlijk Bezorging was ook goed

Familie
15 June 2024

Pokebowls waren heerlijk!

Joris
3 June 2024

Goede snelle service en supervriendelijke medewerkers. Service wel iets te snel want kip was al koud bij afhalen om 19:01( ophaalmoment tussen 19u en 19u15). Volgende keer denk gewoon terplaatse bestellen en wachten tot het klaar is want komen zeker terug.

U
31 May 2024
J C bokhorst
30 May 2024

Altijd erg vers, is heerlijk. Wel zou ik graag ergens fooi kunnen geven voor de bezorging.

W p v Rijswijk
26 May 2024

Het eten was goed alleen 1 opmerking de bestelde 2 x salmon sashimi zat bij het andere bestelde gepropt

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jacky
26 May 2024

Altijd een hele snelle bezorging en de sushi en ook de andere gerechtjes zijn top. Alles ziet er goed uit en heeft een lekkere smaak. Ik zou dit zeker aanbevelen bij vrienden en familie!

Lizette
24 May 2024

Heerlijke sushi en pokebowl. Precies zoals ik het had besteld en netjes bezorgd.

Petra
24 May 2024

Wat een heerlijke gerechten en ik kreeg zelfs nog wat lekkers van het huis een dikke 10

Daisy
18 May 2024

Heerlijke sushi altijd! En soms krijg je ook nog extra loempia's mee;-) heb niets te klagen!

Wim
13 May 2024

Zoals altijd was de kwaliteit prima. Wat mij altijd vreselijk stoort (en mij zeker weerhoudt om vaker te bestellen) zijn die belachelijke toeslagen voor ideal betaling, plastic en andere nonsens. Mensen wat een ergernis. Maak alles toch all-in! 25 cent voor ideal!!! Wat een centenneukers!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rai
8 May 2024

Mooi optijd, het was heerlijk

A Reurling
1 May 2024

Bezorging kwam 10e in te vroeg, waardoor nog niet iedereen thuis was en het warme eten koud was om 1800 Daarnaast waren er geen stokjes aanwezig, waardoor je het echte sushi gevoel niet kan ervaren.

Deveny
30 April 2024

Enorm genoten van mijn pokebowl en de Japanese style potatoes, het was heerlijk & vers!

Franssen
29 April 2024

Bestelling netjes op tijd, kwaliteit en smaak een 7 ik heb lekkerder gegeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Danielle van gerven
29 April 2024

Snel,vers en lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nikki
28 April 2024
Jeroen
27 April 2024

Voor de eerste keer hier besteld, goeie kwaliteit. Aanrader

Anneke
24 April 2024

Zoals altijd kwam de bestelling op tijd. Heerlijk warm en zalige sushi! Volgende keer weer 😊

Joep
21 April 2024

Hartstikke lekker weer, pokebowl en crunchy sushi. Ik bestel regelmatig en kreeg er vandaag wat extra’s bij! Super lekker.

Danielle
20 April 2024

Lekker,vers en snel